i wanna be the one to walk in the sun

2 maj 2010

Nu är jag äntligen klar med min biologi, så jag orkar inte skriva så mycket. Har musik på hjärnan - jag älskar nya Spotify. Gjorde en lista med sommarmusik. Låtar som påminner mig om sommaren. Än så länge har jag bara 15 låtar men det borde finnas massor. De flesta är låtar som ger mig sommarkänslor, alltså låtar som jag knarkat under tidigare somrar, men också låtar som bara säger sommar. Måste hitta fler låtar.

Chase This Light - Jimmy Eat World
Dark Blue - Jack's Mannequin
Girls Just Wanna Have Fun - Miley Cyrus
Halo/Walking On Sunshine - Glee Cast
Haven't Met You Yet - Michael Bublé
Hey, Soul Sister - Train
Hot Air Baloon - Owl City
I'm Yours - Jason Mraz
Just Dance - Lady Gaga
Love Drunk - Boys Like Girls
Sunburn - Owl City
The Heart of Life/In Repair (Live) - John Mayer
The Time of Our Lives - Miley Cyrus
Time To Pretend - MGMT
Waiting on the World To Change - John Mayer
Who Says - John Mayer

Får fylla på den under sommaren. Lyssna

Det var underbart väder idag. Jag solade medan vi satt ute och fikade och firade min bror. Jag älskar sommaren.



Jag har sett klart Avatar: The Last Airbender by-the-by. Kanske skriver om det. Men inte nu! Har fortfarande företagsekonomi kvar att plugga.



xo

2 kommentarer :

  1. Vågorna gungar mig - Uno Svenningsson

    Bästa sommarlåten ever

    SvaraRadera
  2. Hahaha :D Nu hittade jag ett helt album med svenska sommarklassiker där den var med. "Ingen vill veta var du köpt din tröja"

    SvaraRadera