give me something to believe

13 maj 2010

Jag blev overly-excited igår. Haha. Whatev's. Men efter jag loggat ut la de till den bästa låten: Band of Horses. Jag älskar Band of Horses.

En annan intressant är Howard Shore's Jacob theme. Okey, Jacob's Theme bryr jag mig inte alls om, men Howard Shore - som jag i och för sig vetat om ett tag - gör scoret. Han gjorde scoret till Sagan om Ringen. Och det gick ju
jättebra. Det kan nog bli en vacker film, musik-wise.

Här är hela listan:

1. Metric – “Eclipse (All Yours)”
2. Muse– “Neutron Star Collision (Love Is Forever)”
3. The Bravery - “Ours”
4.Florence + The Machine – “Heavy In Your Arms”
5. Sia – “My Love”
6. Fanfarlo - “Atlas”
7. The Black Keys - “Chop and Change”
8. The Dead Weather – “Rolling In On A Burning Tire”
9. Beck and Bat for Lashes - “Let’s Get Lost”
10. Vampire Weekend - “Jonathan Low”
11. UNKLE – “With You In My Head (featuring The Black Angels)”
12. Eastern Conference Champions – “A Million Miles An Hour”
13. Band of Horses - “Life On Earth”
14. Gnarls Barkley’s Cee-Lo Green – “What Part Of Forever”
15. Howard Shore –”Jacob’s Theme”

Lyssna på hela kan man göra 8 Juni.

Och grattis på födelsedagen, Rob Pattinson...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar