let's walk into the night

23 maj 2010

Den senaste veckan har jag sett tre säsongsavslutningar av "mina" serier; Vampire Diaries, Gossip Girl och Grey's Anatomy. Det var lätt de bästa avsnitten under hela säsongerna. Det stör mig. Både Vampire Diaries och Gossip Girl har varit jättetråkiga de senaste avsnitten/hela säsongen. och nu måste jag fortsätta kolla, bara för att se vad dom händer.

I Vampire Diaries hände något som jag väntat på sedan avsnitt 2 eller nåt sånt. Och Damon var awesome som vanligt. Jag hatar att jag bytt från Stefan till Damon, men det har jag.

I Gossip Girl hände det massa grejjer hela tiden, men det värsta hände på slutet. Men när jag tänker efter var det ganska tråkigt. Jag blev mest chockad. Och jag tycker varken om Serena eller Jenny längre (fast Jenny är väl utkastad nu?).

Grey's Anatomy - avsnittet var nog det bästa avsnittet i serien däremot. Det var ett dubbelavsnitt till och med. Jag började gråta säkert 10 gånger. Det var så ångestframkallande att jag ville att det skulle ta slut hela tiden, haha. Jag älskar Grey's Anatomy.

Imorgon är det ännu en säsongsavslutning, How I Met Your Mother. De brukar inte sluta i cliff-hangers så det är nog lugnt.



Det är bara 3 dagar tills jag åker till London! Vart tog tiden väggen?







I fredags var jag på Rix FM Festival. Det var ganska meh. Eric Saade var snygg och viss musik var bra. Men det bästa hände på vägen dit. Jag fick syn på en affisch från Disney Channel med STERLING KNIGHT! Och Sonny With a Chance! Jag blev överlycklig. Jag tog till och med en bild :)


StarStruck har premiär när jag i London. Oh no. Jag som vill se premiären. Fast jag redan sett den flera gånger.

Nu ska jag återvända till min sam-uppgift. Det är jätteroligt. Jag älskar Vietnamkriget.

Jag höll på att glömma något viktigt. Alla Channy-fans, kolla här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar