travelling in dreams

16 maj 2010

Jag har gjort om designen på bloggen lite. Det är vad som händer när jag ska plugga. Jag gör vad som helst för att slippa. Jag har till och med varit ute och sprungit. Jag var ganska säker på att jag skulle svimma. Har inte gjort det än.

Så jag tänkte skriva lite på en sam-uppgift nu. Eller.. blogga. Och städa rummet. Och duscha. Och måla naglarna.
Boken jag läser (
How to Kill a Mockingbird) får mig att vilja prata sydstatsamerikanska. Jag älskar den dialekten. Synd att den inte funkar på svenska.



Nu är det bara 10 dagar tills jag åker till London. Och går på John Mayers konsert. 10 dagar. För att räkna ner ska posta en av mina favoritlåtar av John Mayer varje dag. De 10 bästa låtarna, if you will. Vi börjar med den bästa.



How dare you say it's nothing to me?
Baby, you're the only light I ever saw.

I'll make the most of all the sadness,


xo

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar