the hunger games

2 februari 2012

Har ni sett den här?



Är den inte fantastisk? Jag tycker den är helt sjukt bra. Jennifer Lawrence som Katniss liksom. När hon säger "Whatever you do, don't let them starve!" Det är för bra. Jag har för höga förväntningar.
(Och Peeta när han sitter där på scenen med Ceasar Flickerman. Jag kommer vara förstörd vid det laget i filmen.)

50 DAGAR KVAAAAAAR.


Det finns förresten en massa tävlingar om att vinna biljetter till premiären (50 stycken för att vara exakt!) Två är internationella. Jag har 50 chanser att vinna. Suck it!
Jag skojade. Snälla ta med mig om ni vinner.

1 kommentar :

  1. sklfskjlfcskdalk;rewoipdipads'gdjsg
    oh goodness! I love everything about this, changes and everything!!! ...well except Cinna. bahahaha
    I am totally entering to win EVERY SINGLE ONE! ..if I can.

    SvaraRadera