goodnight moon

21 januari 2011

Jag förstår inte riktigt. Gäller de nya stjärntecknen alla? I sånt fall är jag jungfru nu. Jag känner mig så lojal mot Vågen. Fast jag läste om jungfrun och jag passar ganska bra där... Men i sånt fall kan jag inte längre skyllda på att jag är Våg när jag har beslutsångest.
Fast det är säkert inte sant ändå, inte enligt honom. Jag är våg våg våg.

Inte för att det spelar så stor roll. Men jag älskar paniken detta skapar på facebook (och uppenbarligen på bloggen).

Apropå stjärntecken var månen fantastisk och underbar i onsdags. Jag såg den när jag körde halkbanan och det gjorde mig av någon anledning lugnare. Jag älskar månen och varje gång jag ser den känns det som om den är något levande. Det låter jättekonstigt. Jag önskar jag kunde fota den, men den är så långt borta.



moon sky cloudy

moon sky blue sunset

moon sky sunset sea
Jag är tvungen att använda Photobucket iställer för flickr för mina bilder, eftersom det tydligen är limited med plats för bilder... Och Photobucket är jättejobbigt. Jag vill ha flickr.
x

1 kommentar :

  1. Svar: Haha, eller hur är det ett helt underbart citat. Boken är full med sådana och heter Var är Jane Eyre?, skriven av Jasper Fforde. Håller med om att Jane Eyre är så bra! :D

    SvaraRadera