glee

12 januari 2011

Posten kom lägligt nog med min Glee DVD-box idag. Jag slutade tolv och hade inget planer efter (förutom läxor kanske). Jag älskar Glee. Jag vet inte varför jag måste poäntera det om och om igen. Jag älskar att jag kunde köpa DVD-boxen för bara 99 kronor.

Tankar om de första avsnitten.
- Jag tror det är omöjligt för Finn att bli dummare. Det är rätt kul.
- Rachel är, som vanligt, nuts (jag älskar henne ändå)
- De var inte lika snygga i början. Haha. Viktigt!

glee dvd box tv



glee dvd box tv


Jag ska skriva lite om The Book Thief också. Men det får bli någon annan gång tror jag.
x

1 kommentar :

  1. Hej :)
    Vilken fin blogg! Ska följa den. Jag gillar också Glee, men har inte kommit att titta på det sen de bytte tid till söndagkvällar. Kanske får göra som du och beställa boxen :)

    Svar: Hmm, då kanske jag borde fortsätta med serien ändå. Den verkar ju så bra och jag förstår inte vad det är jag missar. Men om du säger att tvåan är bättre så kanske jag ska försöka ändå. :)

    SvaraRadera