why i'm not where you are

13 oktober 2011

Sanningen är att jag har lite svårt att skriva här just nu. Det känns som om jag låtsas. Och jag är så trött på att försöka.
Eller trött generellt.

Istället är jag på tumblr, och där är jag ärligare.

Det här är mina favoriter;
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]
Photobucket
[via]

Photobucket
[via]

(Om jag någonsin skulle skriva en kärlekshistoria, så skulle jag nog skriva om tumblr.)

När jag kommer över det här/mig själv har jag en bloggträff att skriva om. Och en bok.


P.S. Okej. Jag kan inte låta bli att kommentera. 1. Två av mina favoritkaraktärer på TV just nu är med här. 2. Den första bilden, jag vill gråta, whyyyy. 3. Det här blev mindre seriöst än vad jag hade tänkt mig och tiden fortsätter gå.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar