juldagen

25 december 2010

God jul, allihopa. Jag hoppas ni är glada, mätta, har fått massor av awesome presenter och haft det allmänt bra.

Jag tänkte titta in med lite gamla bilder. Gamla som ifrån tisdags.
Jul 2010 001

Jul 2010 004

Jul 2010 039

Jul 2010 068
Och så lite julgran.

Jag har haft en bra jul, bättre än vanligt tror jag. Jag fick en ny kamera som är jätterolig att fota med, men bilderna blir inte bra. Jag måste ändra inställningarna någonstans. Sen fick jag bland annat "keep calm and carry on", ljus, smycken, choklad och sånt crafs. Inga böcker, dock. OH THE HORROR. Jag tror inen vågar köpa böcker eftersom jag läser så konstiga. Vilket jag inte gör.

Ha en bra kväll.

1 kommentar :

  1. Gött! Har också haft en mycket fin jul. Många firade jul på andra ställen i år, så vi var en liten skara som, för första gången, kunde sitta vid ett och samma bord. Mys. Fick helt awesome julklappar, snygg-kängor, snygg-halsduk och massa kul från Lush, bland annat. Och jättemassa böcker! Det roliga var att de flesta av dem inte hunnit komma fram med posten än, så jag fick ett tiny tiny paket med små bilder på böckerna! Så jag har fortfarande massa kul julklappar som kommer under jullovet. Askalas.

    God fortsättning på jul och jullov!

    Snö(L)yra

    SvaraRadera