best of 2010: top 5 album

28 december 2010

Reglerna: Album jag lyssnade på 2010. De kan ha kommit ut tidigare. Och jag kan ha börjat lyssna på en låt innan 2010 men lyssnat på hela albumet 2010.
Remember - I make the rules.

Jag har tagit det mesta från mina mest lyssnade låtar på iTunes. Som ni märker lyssna jag inte alltid på den 'coolaste' musiken. (länkat till Spotify eller Wikipedia)












Det är inte ofta jag orkar lyssna på hela album. Men de här gjorde jag det! Jag tvingade mig själv att välja ett av Glee-albumen. Annars har jag lyssnat på stora delar av All Time Low - Nothing Personal, LIGHTS - Acoustic, Across The Universe Soundtrack, Eclipse Soundtrack, The Beatles - Help! och Rihanna - Loud.

Fortsättning imorgon.

2 kommentarer :

  1. I love the John Mayer and the Glee cds! I also love Demi lOvato's song "World of Chances"

    <3Chelsea Elizabeth

    SvaraRadera
  2. Death Cab for Cuties "Plans"lyssnade jag på idag på väg ner till Gbg. Jag var, är, så förkyld. Uh uh.

    Lyra

    SvaraRadera