ny design

30 november 2010

Jag har gjort om lite... som ni ser. Jag vet inte om jag gillar det. Jag kanske bara måste vänja mig? Jag vet inte. Den känns lite "crowded" med tabbar på båda sidorna. Jag låter det vara såhär ett tag. Himla smart av mig förresten att lägga in en höstbild när det är vinter. (hola femton minusgrader...)

Nu måste jag fortsätta plugga biologi (snälla låt det gå bra på provet). Men jag lämnar er med min senaste glee-obsession.




Vad tycker ni om designen? Jag vågar knappt fråga.

Imorgon ska jag see Harry Potter igen :)

2 kommentarer :

  1. Gillar designen dock är som du säger inte helt passande för årstiden. Men fin bild! Åhh I LOVE THIS SONG!!!Är verkligen helt galen i Glee just nu!!!Önskar det var fler avsnitt i veckan :D. Åhh vad roligt att se den igen!Den var verkligen GRYMT BRA!Är lite sugen själv att se den igen.

    Ha en fortsatt fin decemberkväll!

    SvaraRadera
  2. Jag planerar också att gå på Harry Potter igen. I Göteborg, men liiite skönare säten, bättre bild och ljud, men med sämre popcorn.

    Lyra

    SvaraRadera