music monday: love edition

8 november 2010


Hola. Some love for y'all.




(eller originalet)


(Jag älskar den här också, men det är en annan slags kärlek)


Jag har inte, bloggat på hela lovet. Man skulle kunna tro att jag hade ledig tid då, men icke. Jag hade massor att göra;
- Läsa (klar med Fenixorden - måste skynda skynda med Halvblodsprinsen)
- Skriva (17 000 ord!)
- Jobba me filmen till projektarbetet (almost done)
- Se Lost

För det mesta hade jag massor att göra. Det hjälper inte att skolan börjar då. Men det har den gjort och lovet är borta. Som tur var är det bara fem veckor till jullovet. Det värsta är att jag hhade tänkt skriva om massa saker men jag har glömt bort dem nu.


Förresten, är det okey att börja lyssna på julmusik nu?

1 kommentar :

  1. Älskar kärlekssånger! Men du glömde den bästa:

    ont det gör ont det gör ont det gör ont en stund på natten med inget på dan och alla omkriiiiiiiiiiiiiiiiing dom märker ingen tiiiiiiiiing ooooooooooooooooh det gör ont ont så ont det sita jag behöver aaaaaaaaaaa det gör ont

    SvaraRadera