i'd rather forget and not slow down

11 november 2010


1. Igår fick jag äntligen paketet jag väntat på, I am Number Four. Det lär dröja ett tag innan jag kan läsa den, åtminstone nästa helg, eftersom jag håller på med Harry Potter. (förresten, såg ni permiären live i London? jag missade det mesta, tyvärr. jag trodde det var senare.)

I am Number Four 006

2. Jag har så många böcker hemma nu jag vill läsa nu. Av någon anledning lånar jag böcker på biblioteket iställer för att läsa dem jag har. Böckerna jag har nu är;
- I am Number Four (duh)
- Extremely Loud and Incredibly Close
- Linger
- Summer of Skinny Dipping

Ice 009

3. Senaste Glee? Jag älskade det. (det säger inte så mycket eftersom jag alltid älskar det) Jag älskar Dalton Academy. Jag vill gå där. Haha. Jag kan inte sluta kolla på det här klippet. Kläderna, dansen, sången, Darren Criss. Jag vill vara Kurt.


Jag har bara så svårt att föreställa mig att det verkligen är så på en all boys high school.

4. Jag har återupptäckt Relienk K. Jag tror inte jag hört det senaste albumer Forget And Not Slow Down. Det har nog inte funnits på Spotify... Det är jättebra i alla fall. Och deras julalbum är fantastiskt.



5. Harry Potter om en vecka. Excited?


x

2 kommentarer :

  1. Reaktion på Glee-videon: ....GAY! Jag har ju aldrig sett på Glee, är dom gay, eller är det bara rolig tv? Jag fick även associationen Magnus x Alec, fast det kanske var lite långsökt. De skulle ju sjungit 'in my skin tight rainbow-cocloured leather pants' istället för in my skin tight jeans...

    Och, ja, på Potter-planet är jag just nu lite förvirrad, jag vet inte om jag ska gå med mina kusiner på Bergakungen i Gbg eller med Alice & Co. på stans sunk-bio. Vi får väl se...

    Tack för ett som vanligt trevligt inlägg!

    /Lyra

    SvaraRadera
  2. Jag glömde att nämna att om man har läst Ondskan så ter sig videon väldigt underlig...

    /L

    SvaraRadera