she’s got a smile that just goes on for miles and miles

22 november 2010


Rihanna ft. Eminem - Love the Way You Lie Pt. 2


Sean Fournier - Another Like You

Gillar ni den här låten kan man få hela albumet gratis här.


Två musiktips denna vecka. Jag har lyssnat på bland annat Glees julalbum, men det känns lite tidigt att dra upp det nu...

Jag har börjat läsa I am Number Four. Spännande. Får bara se när jag hinner läsa, eftersom jag har massa skolarbete och fastnar vid datorn för länge har jag lite tid. Och jag måste bli klara med Lost.

Hoppas ni har en bra måndag!
x

1 kommentar :

  1. Åhh jag älskar Love the way you lie!Jag har oxå lyssnat på Glees julalbum och min ft avorit är just nu Jingel Bells (man blir så!). Vet du vad jag vill nog med ha ett Glee- wedding :). Ha en fin dag!

    SvaraRadera