we descended down the stair case

19 augusti 2010

Jag spenderade en natt på hotellet i Gimo Herrgård med mamma. Det var dåligt väder så vi kunde inte göra så mycket där. Vi gick en promenad och cyklade lite. Vi åt. Förvånansvärt nog gillade jag middagen. Jag tycker inte överdrivet mycket om mat, speciellt lagad mat. Jag tog det kocken rekommenderade till huvudrätt och mamma tog det kocken rekommenderade till efterrätt. Båda var rätter servitrisen tillagade vid vårt bord. Lat kock.


Det vackraste på hotellet var salongerna som vi fikade i. Underbara. Jag vill ha en salong i mitt hus någon dag. Ett rum (eller flera) som ser ut såhär. Ljust grönt eller rosa eller blått tema.



Jag älskar den här tavlan. Jag vet inte om den passar in så bra, men den är jättesnygg.

Jag körde till och från Uppsala. På vägen in i Uppsala blev vi stoppade av polisen och var tvugna att blåsa. Jag blev jättenervös och skrattade hela tiden. Som tur var fick vi åka. Vi åkte till Ikea. Älska.




När jag kom hem beställde jag dessa böcker
fast med mindre snygga framsidor.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar