lah lah lah

29 augusti 2010

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Jag försöker undvika det, men jag tror jag gnäller.
Skrika: Nej.
Sova: Ja(?)
Ha ångest: Ja, då och då (nu)
Skada dig själv med flit: Nej. Jag är livrädd för smärta.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nja. Bara inte vara.
Drömma mardrömmar: Nej.
Drömma sexdrömmar: Haha, nej, i sånt fall minns jag dem inte.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej :(
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Yes.
Röka: Nej
Ha sex: Nej
Ljuga: Nä.
Hata folk: Inte ofta.
Lita på folk: Tror det.

VEM:
Saknar du:
Vore det knäppt att säga Peeta?
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Jag tror min mamma vid middagen.
Vill du slå: Ingen.
Kramade du sist: Amira
Vill du prata med: Vem som helst som har läst Mockingjay.
Skrek du på sist: Ingen aning.
Vill du vara som: Katniss
Sårade dig sist: Jag själv kanske.
Gjorde dig riktigt glad senast: Posten, som sa att min bok kommit.
Fick du sms från senast: Lina
Ringde dig senast: Lina
Är snyggast på jorden: Holy moly. INGEN ANING.

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej, inga allvarliga.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej. Ibland önskar jag det. Vore kul.
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ett gammalt skärsår på fingret.
Färgat håret: Tonat rödblont.
Brutit några ben: Benet en gång i tiden.
Några piercings: Öronen
Egen dator: Inte direkt.
Bra självförtroende: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Peeta? Jag pratar med böcker, ja.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Tror icke det.
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Ehm, ja.
Lämnat landet: Yes
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Ja


HUR:

Går du: Vet inte
Svarar du i telefonen: "Hej?"
Fördriver du tiden: Läsa, gå, fantisera, lyssna på musik.
Mycket pengar har du: Vet inte exakt. Inte alltför mycket.
Tjänar du pengar: Nej
Ofta diskar du: En gång i veckan kanske.
Ofta städar du: För sällan.
Många stör du dig på: Ett par tre stycken.
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Säkert gammal.
På gud: Ja
På rymdvarelser: Inte "rymdvarelser", men på liv i universum, ja.
Att folk tycker om dig: Det finns väl någon antar jag.
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Nja. Mest instinkter.
Att du kommer leva länge: Säkert.

Sådär. Nu har jag slösat en halvtimme på det här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar