and all other people

17 augusti 2010

Soo.. Igårkväll var jag på All Time Lows konsert på Debaser (varje gång jag hör/läser/säger det namnet hör jag I'm a debaser i mitt huvud).


Konserten var jätterolig. Jag har aldrig varit på golvet på en konsert förut och det var fantastiskt. Jättevarmt, i och för sig, men energin! Alla var crazy. Jag var helt slut redan när det började. Hade gått runt massor hela dagen och sen köat i några timmar. Glömde bort det större delen av konserten men när det var slut ville jag bara falla ihop. Att sitta ner på tunnelbanan får en helt ny betydelse.


Tyvärr spelade de flera låtar jag inte kunde/hade hört och inte så många av mina favoritlåtar. Men låtarna jag kunde var awesome. Det är mycket roligare att gå på konsert om man kan låtarna och kan skrika med. Killarna var jätteroliga också, snackade massa skit och flirtade med alla tjejer i publiken (90% tror jag. annan statiskt fakta; andelen som hade converse på sig var ca 99%) Publiken kastade faktiskt upp underkläder på scenen. Awkward.


Halvbra bilder, men jag tänkte inte på att ta med en kamera.



Det var det. Idag ska jag åka till ett hotell och bo en natt. Mamma fick en gratis övernettning. Vilket betyder HOTELLFRUKOST. Le sigh. Tur att jag tränade igår.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar