out of print

29 september 2011

En av mina favoritsaker att ha på mig (som jag väldigt sällan har på mig) är T-shirts med tryck. Vet var man kan hitta T-shirts med snygga tryck? På internet. Mer specifikt, på den här fantastiska shoppen, Out of Print, som trycker böcker på tröjor. Jag har valt ut mina favoriter nedan - jag tvingade mig själv att bara ta dem som jag har läst. Jag skulla gärna äga allihopa.

A Tale of Two Cities book cover t-shirt
1984 book cover t-shirt
Brave New World book cover t-shirt
Walden cover t-shirt
The Great Gatsby book cover t-shirt
To Kill a Mockingbird book cover t-shirt
Wuthering Heights book cover t-shirt
Pride and Prejudice book cover t-shirt
Pride and Prejudice tote bag
De har till och med tygpåsar (med mer).


Vilken är er favorit?

3 kommentarer :

  1. Nej fy vad coola! Jag skulle kunna läsa dem bara för att köpa tröjorna. The Great Gatsby måste jag bara läsa!

    SvaraRadera
  2. woooooooooooooooooooooow. det är allt jag har att säga, jag, som också är en riktig sucker för t-shirts med tryck, och som använder sådana nästan varje dag.

    om du vill ha tips på fler awesome t-shirts så är threadless.com THE place. bra kvalité, relativt billigt och nya tryck varje vecka. go there!

    http://www.threadless.com/

    SvaraRadera
  3. Lyra: OH MY GOD det första jag såg var en Doctor Who tröja och jag DOG. Jag måste tipsa dig om http://www.teefury.com/ Ett nytt tryck varje dag för bara 10 dollar (tyvärr är frakten rätt dyr..) Dagens design får mig också att upprepa mantrat VILL HA VILL HA.

    SvaraRadera