i wait to talk when i should listen

28 juni 2010

Imorgon ska jag se Eclipse. Spännande. Jag har tröttnat lite och det är tråkigt men jag kan fortfarande njuta av filmen, troligtvis. Det bästa är att jag har jättelåga förväntningar efter som 1) Eclipse är boken jag gillar minst och 2) klippen jag sett gör mig bara arg. Så jag kan bara bli positivt överraskad!

Annars kan jag äntligen börja kolla på Lost. Nedladdningen tog lite för lång tid och internet crashade hela tiden (vet inte om det beror på Lost...) Men den som väntar på något gott... Jag har också laddat ner Blue Water High. Min favorit-sommarserie! Att se den lär ge mig sommarkänslor och nostalgi... Blue Water High som startade min kärlek till surfning. Det kan också vara i BWH jag först blev besatt av ett par (jag tror det var Heath och Sky? jag kommer inte ihåg namnen, men jag kommer ihåg att när de gjorde slut blev jag jätteledsen, haha!) Det gäller bara att ha tid att se den.


[Underbart smörig promo-bild]

Nu ska jag gå ut i solen

xo

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar