nothing comes close to the golden coast

5 juni 2010

Den senaste veckan har jag tränat 6 av 7 dagar. Jag är stolt över mig själv :) Det är så skönt att träna på sommaren. Speciellt av springa eller powerwalka ute på kvällen. Jag blir alltid så inspirerad när jag är ute och går själv. Jag kommer på historier jag vill skriva ner, blogginlägg, saker jag vill göra och säga. Oftast glömmer jag dem när jag kommer hem men så är det.

När jag tränat känns det bättre att äta onyttigt också. Så ikväll kan jag äta massa godis. Jag ska kolla på Skins och kanske någon film.


Jag hade en så verklig dröm inatt. Jag har aldrig drömt något som kändes så verkligt. Eftersom drömmen var ganska hemsk var jag glad när jag vaknade. Jag var så upprörd i drömmen men nu efteråt vet jag inte riktigt varför. Så farligt var det inte. Fast det skulle kunna hända.


För några dagar sedan läste jag ut To Kill A Mockingbird. Jag ska inte recensera den, för jag vet inte vad jag ska säga om den. Det var en bok som var intressant att läsa, både rolig och tänkvärd, men som egentligen inte hade någon handling (ungefär som och Dorian Gray's PorträttThe Great Gatsby). Jag älskar barn i böcker, de är alltid så intelligenta och ser igenom allt tillgjort. Jag har aldrig träffat någon sådan i verkliga livet. Därför gillade jag Scout i boken.


På repeat: California Gurls

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar