21 augusti 2012

Jag är tillbaka - från en veckas semester i Californien och en veckas nästan semester. Jag är tillbaka i vardagen. Jag har hundratals bilder och saker jag vill skriva om från resan till Los Angeles och San Francisco, och festivalen vi var på där, och gårdagen i Universals Wizarding World of Harry Potter. Jag får se när det blir av.

Jag hade jättesvårt med dagen för jag insåg att jag inte kommer kunna ta någon kurs i höst heller på grund av ett dumt misstag jag begick och att jag är så långsam. Så jag vet inte vad jag ska göra. Det gör mig mer än allt så jäkla besviken.
(Lägligt nog fick jag brevet från Cultural Care om att förlänga mitt år. Fick sån avsmak av den färgglada, glatta katalogen med leende tjejer och barn. Det är åtminstone ett lätt beslut.)

Jag får i alla fall sova själv i min säng inatt och det ska bli så underbart. Och jag lämnar en liten spellista och hoppas jag orkar skriva något om min resa snart eller ta tag i något.

August by Johanna on Grooveshark


1 kommentar :

  1. Svar 1: Tack så jätte mycket! Och arggh, jag blir så otroligt arg när jag hör sådant. Vad då måste vänta ett år? Om det är skyddat sex så borde väll de också få ge blod? Eller vad är egentligen problemet? Människor upphör aldrig att förvåna mig (och i detta fallet med dumhet).

    Svar 2: Okej, dags att bli lite mer positiv. Jag hade tänkt skicka mina böcker direkt från The Book Depository - det vill säga; jag skickar inte hem dem till mig först, utan skriver in personens adress där. Så om du har lust och The Book Depository skickar till dig så kan du vara med (:

    SvaraRadera