we almost had it all

11 maj 2011

Hejsan. Kort om fem saker.

1. Körkort!
Jag har tagit körkort jag har tagit körkort jag har tagit körkort.

Vilket hade varit roligare om jag faktiskt tyckte om att köra bil, vilket jag inte gör. Men man ska vara glad för det lilla. Dessutom kunde jag äntligen ansöka om att bli au pair. Hoppas det fungerar.

2. Mindra än 3 veckor kvar av skolam.
Things 038


3. Jag har cirka tjugo olästa böcker i bokhyllan, ändå lånar jag böcker. Det här är nästan alla hemlånade böcker just nu. Cah-ray-zee.
Things 001
Fakta om högen:

1 bok är inte med på bild
2 är serieböcker
3 är YA-böcker
4 är på engelska
5 handlar om Jesus eller bibeln
6 är till skolarbete

(See what I did there?)

4. Jag har utvecklat ett beroende av att köpa klänningar.
Vilket inte mitt konto mår bra av.
Things 014


5. Jag är förkyld.
Det är viktigt att alla vet det. Nej, det är det inte. Jag säger det mest för att det är psyko. Jag är förkyld i maj. Jag tror det är en försenad allergisk reaktion till snön förra veckan.
Flux 003


Ha det bäst.

2 kommentarer :

  1. Grattis till körkortet och krya på dig för förkylningen!

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag tycker den var lite sådär, ty en vanlig svensk ungdomsbok. Men den har ju fått väldigt bra recensioner så det kanske bara är jag.

    Jellicoe Road är jättebra! Har läst drygt 100 sidor och är redan fast. Den rekommenderar jag verkligen! :D

    SvaraRadera