Brunch på Hasselbacken

30 mars 2011

Söndagen tillbringades med min familj på Djurgården i Stockholm. Vi firade min morfar som fyllde år i veckan med en brunch på Hasselbacken. Det var stimmigt, mycket mat och roliga människor.

Brunch & Books 017

Maten var god, men jag hade velat ha mer 'breakfast' i brunchen. Jag saknade bröd av fler sorter och müsli med goda nötter och frukter. Men det fanns god äggröra, kaffe, amerikanska pannkakor med sirap, som var excellente, och ett efterrättsbord med chokladtårta, chokladbitar, snickers, marängsviss, smoothies, äppelpaj m.m. (Det var mitt favoritbord.)

Brunch & Books 043

[Jag hade på mig min nya, blå klänning. Jag älskar den.]
Brunch & Books 056

Brunch & Books 059

Brunch & Books 060

Brunch & Books 061

Brunch & Books 071

Jag är inte mycket för sill, lax, röror, renskav och inlagda saker, men det fanns också.

[Underbar himmel.]
Brunch & Books 091

Jag måste bara tillägga att jag körde till och genom stan till Djurgården. Det var påfrestning för mina nerver främst.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar