önskelista

1 oktober 2010

Idag är det första oktober, vilket betyder att det är väldigt kort tid tills jag fyller år. Arton dagar närmare bestämt. Jag ser inte fram emot det överdrivet mycket och har inte tänkt på det mycket (fast jag fyller 18!). Det jag längtar mest till är att jag äntligen kan köpa saker själv via internet. Jag har nämligen lovat mig själv att vänta med att köpa en speciell bok tills jag kan göra det själv.

Men det visar sig väldigt svårt att vänta.



Nu har filmens trailer kommit ut. Och det ser awesome ut.

Alex Pettyfer och Dianna Agron. Ute i februari i USA (aldrig i Sveirge?)

Så, ge mig nu


Glad helg!


P.s. Det här kommer låta väldigt klyshigt och töntigt. Jag älskar älskar stjärnhimlen på hösten. Den är det vackraste som finns.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar