and i scratch these words into a black notebook

31 oktober 2010

Idag var jag på äventyr i staden... Vilket betyder att jag besökte fyra bokaffärer och ett bibliotek. Det blir alltid så. Idag var jag faktiskt inne i en skoaffär också. Jag planerar att köpa skor någon gång i år. Jag är en mästare på att skjuta upp sådant.

Anyways. Jag kom hem med endast en bok! Oh my. Jag lånade inte ens någon på biblioteket! Boken är Extremely Loud and Incredibly Close. Det fanns bilder i den. Awesome. På SF-bokhandeln hittade jag I Am Number Four och jag gick ut utan att köpa den. Istället köpte jag den precis via en hemsida.


Imorse (jag vaknade jättetidigt plus att jag fick en timme extra för att vi byter tid.) läste jag ut Harry Potter and the Goblet of Fire. Slutet var så sorgligt. Och det är bara fyran - tänkt när jag kommer till femman! Jag älskar Sirius SÅ HÄR mycket. Jag fattar inte varför, men varje gång han nämns blir jag överlycklig.

Igår såg jag äntligen klart säsong fem av Lost och nu börjar jag med sista säsongen. Jag gillade inte säsong fem (eller fyra) utan tycker det är väldigt tråkigt. Det enda som är bra heter Desmond. Men början av sjätte säsongen verkar lovande :)


Nu ska jag laga mat. Hoppas det kommer små barn och trick or treatar ikväll!

Eighteen 085

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar