she's a good girl, crazy 'bout Elvis loves horses and her boyfriend too

24 oktober 2010

Tänkte uppdatera med några punkter om den senaste veckan...

1. Jag såg Eat, Pray, Love i fredags. Den var bra. Jag tror jag hade för höga förväntningar efter flera människors lovord, för jag var lite besviken.

2. Min första artikel på Cumulus har kommit upp. Det är bra. Då kommer jag i alla fall ha skrivit något när året är slut...

3. Jag har köpt en ny mobil. Den gamla Nokian börjar gå mig på nerverna. Den är inte så duktig på att spara nummer. Förhoopningsvis kommer den nya telefonen på tisdag. Roligt roligt.

4. Det här mörkret börjar bli jobbigt. Jag blir så arg av det och jag tycker verkligen inte om att vara arg. Jag får också sämre tålamod.

5. I lördags skrev jag Högskoleprovet för första gången. Jag fick br resultat. Jag är i alla fall nöjd! Jag försov mig. Det är ganska typiskt va, den dagen man absolut inte får försova sig gör man det.

6. Jag funderar på att göra det här. 50 000 ord på en månad? Det borde vara möjligt. Det är knappt 2 000 ord om dagen... Jag kan tillägga att jag under hela sommarlovet skrev drygt 10 000 ord. Så, ja... Man kan alltid pröva.


Det var lite om allt.
Hoppas ni haft en bra helg!

Eighteen 059

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar