music monday: i see the light

28 februari 2011

Jag är så sjukt trött. Det är inte roligt på något sätt. Jag vill lägga mig ner och se på Oscarsgalan (jag kunde inte se den live :/ ) och sen somna. Men den är väldigt långsam på att ladda ner. Meh. Jag orkar inte blogga heller, vilket jag vill göra. Så blir det när man jobbar hela dagen. Min kropp är van vid två timmars lektion under en dag, inte åtta timmars stå på benen.

För att inte orka blogga, har jag skrivit ganska mycket. Det jag tänkte göra var att lägga in min favoritlåt ur Tangled, som är min favoritlåt just nu, och som jag tycker borde ha vunnit en Oscar. (Jag har ingen aning om vem som vann, men gissar att den inte vann.)
Nämligen I See the Light.



Mer jobb imorgon, så jag kommer väl inte orka skriva något då heller. I sinom tid, jag lovar.
x

P.S. Det är mars imorgon! Det är snart vår <3

1 kommentar :

  1. I love that song too! And I love the movie! :)

    Thanks for the birthday wishes!

    SvaraRadera