this and that

23 september 2010


I tisdags var jag på konsert.
Erik Hassle.
Kafé 44 vilket var annourlunda och litet. Vi stod några meter från bandet och det var lite awkward när Hassle kollade på en. Det är så absurbt, att över hundra människor står med ögonen fastlimmade på en person som ska sjunga för dem.
Det var jättebra. Han sjöng de bästa låtarna och några nya. Nu kan jag gå med i "jag har sett Hassle live"-klubben.

Hassle Concert

Hassle Concert

Hassle Concert

Hassle Concert


Igår hade jag seriemarathon.
Först Glee. Det var jättebra såklart. Och roligt. Aah, Glee.
Musiken var bra. Nya blonda killen är jättegullig. Rachel var helt galen. Jag älskar fighten mellan Santana och Quinn (jag älskar Quinn!) och Brittany som står bakom och säger "Stop the violence." Och jag tyckte synd om Finn som blev utkastad ur laget.

Det här är varför jag älskar säsong 2 :)

Jag såg första How I Met Your Mother som var mycket bra. Jag har saknat dem. Gossip Girl är också förvånansvärt bra. I alla fall med Blair och Chuck.


Jag har läst ut Little Women.
Den var stundvis lite tråkig, men allmänt riktigt bra, rolig och väldigt söt. Jag önskar jag hade en familj som deras, en syster som Beth eller Jo, jag älskar dem. Den var inspirerande. Jag tycker om att läsa om duktiga, flitiga och osjälviska människor och jag vill vara likadan. Jag ska någon gång när jag får tid läsa förtsättningen; Good Wives. Jag hoppas Jo gifter sig med Laurie.


Hoppas ni haft en bra vecka!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar