storytime med johanna

4 september 2010

Igår reste jag till Barkaby. Jag och Lina åkte buss och tåg hur länge som helst och kom till slut fram till Barkaby Outlet. Vi gick runt i affärerna och jag köpte skor. Det är fake-converse som var jättebilliga.

IKEA 003

Sen gick vi till Ikea och åt middag. För nästan ingenting fick jag en köttbulletallrik, kaffe, bulle och daimtårta. Ikea är bäst.

IKEA 001

Sen väntade det bästa med Ikea: Swedish Fish. Gott.
2010-09-04 IKEA


Idag var jag och såg Toy Story 3! Den var lätt den bästa filmen i serien. Flera gånger tänkte jag "Herregud - det här är för hemskt för att vara en barnfilm!" En gång hoppade jag till och slog händerna över munnen. Men för det mesta skrattade jag. Spanska Buzz var det bästa som någonsin hänt. Och Barbie och Ken - de var så underbart löjliga!
(jag och Amira såg den tillsammans med barn upp till åtta år och deras föräldrar. det var tres embarassing.)


Sen shoppade vi och jag köpte lite annat. Jag gav bort min Mockingjay bok och är rädd för abstinensen jag kommer uppleva.

Jag ska försöka bota det; ikväll tänkte jag börja läsa denna bok. Jag får försöka klara mig utan Peeta.

008

1 kommentar :

  1. När jag väl har läst om Mockingjay, kommer jag att sakna alla.
    /L

    SvaraRadera