is it the moon and stars above?

29 juli 2010

Idag är det en perfekt dag att ligga inne, kolla på TV-serier och inte mycket mer. Tyvärr måste jag ut i regnet. Kallt och blött och dystert. Fast jag tycker om regn. Och det känns mycket bättre att komma hem sen.

Jag har sett några avsnitt idag, bland annat ett avsnitt av Pretty Little Liars. Den serien stör mig, men den är tillräckligt underhållande för att fortsätta se på. Jag stör mig på att de skådespelarna ser så gamla ut, att de är så sminkade som om de ska gå ut när de bara ska till skolan och deras konstiga reaktioner till den där A. Men jag gillar Aria och lärarens (som är snygg. hmhm.) konstiga förhållande.

Apropå Aria - Lucy Hale gjorde en jättesnygg photoshoot. Jag älskar den rosa jackan. Den får mig nästan att längta efter hösten - och den skulle vara perfekt nu när jag ska gå ut i regnet.

[via BusyBeeLauren]


Happy rain day!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar