kayaking

20 september 2012

Förra helgen träffades en stro grupp av au pairerna här - tror vi var åtta - för att paddla kayak längs kusten i Jupiter. Det blåste så det var jättejobbigt. Jag vill hoppa i vattnet hela tiden. Det var rätt kul fast omgivningarna var lite tråkiga. Inte naturskönt direkt. Bara halvskabbiga strandhus och stora båtar. Nästa gång vill jag pröva paddleboarding som verkar jättesvårt.

IMG_1636
IMG_1635
IMG_1641
IMG_1637
Kayaking
Kayaking4

Efteråt åkte vi till stranden och den var ovanligt vacker. Jag har aldrig sett vattnet så blått. Det var disigt och klarblått och inte lika varmt som vanligt.
Vi avslutade dagen med middag på Cheesecake Factory. Jag prövade en chocklad och jordnötssmörs cheesecake som såklart var jättegod.

IMG_1644
IMG_1643

Vilket oengagerat inlägg. Det har bara legat och skräpat så jag var tvungen att få ut det.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar