veronica maggio

27 augusti 2011

Förra veckan var jag och såg fantastiska Veronica Maggio spela på Cirkus. Hon sjunger bra, är skitsnygg och verkar vara en så himla gullig person. Ja, jag har en liten girl-crush på henne. Hon är svår att motstå.

Min kamera bestämde sig för att ta hyfsat bra bilder också, vilket jag är mycket tacksam för.



Vad mer kan jag säga? Hon spelade alla låtar från sin senaste platta (favoriter är Sju sorger, Mitt hjärta blöder och Snälla bli min) plus några till. Mot slutet överraskade Petter med att komma ut på scenen och sjunga en låt med henne.

Den låt som gjorde sig bäst på scen var nog Jag kommer. Då vaknade verkligen publiken. Det var underbart. Efter den var det slut - ni vet att man alltid ska sluta på topp.

Ha det bra!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar