världens bästa tid

20 april 2011

Vår & Lov

Två favoritord som jag avjnuter för stunden. Det är det sista lovet i min skoltid, som jag, om jag var en normal tonåring, antagligen skulle fira mer. Men jag missade någon lektion om hur man är social.

Istället har jag lagt ner mycket tid på att läsa, vandra, jobba (inte att rekommendera när det är sommarväder ute), fota, ta en roadtrip till Västerås, kollat i second-hand butiker efter vita klänningar och böcker, plugga körteori och solat. Världens bästa tid.

Tillhörande bilder:
Västerås 010

Västerås 002

Västerås 014

Västerås 013

Västerås 136

Och i helgen är det min favorithögtid för stunden, Påsk. Jag ska resa norrut vilket känns mindre roligt, eftersom våren antagligen inte kommit lika långt däruppe. Men på söndag får jag äntligen ta godis.


Lunch idag: Fri tolkning av ordet "sallad"
Sallad 002


Läser idag:
Books


Snart ska jag bege mig ut igen.
Ha det bäst.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar